календарне планування
7
клас
(
за підручником Т. Пахомової, Т. Бондар «JoyofEnglish!»)
70 годин, 2 год. на тиждень
№
|
Дата
|
Тема
|
Лексика
|
Граматика
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Тема 1. Unit
1. What was your game?
|
||||||||
1.
|
|
Популярні
види спорту
|
Home, rugby, century, American football, player,
stadium, to bat, bat, grass, baseball, run, action, beach, goalkeeper,
everyday, score, tennis, cup, world, practice, fight, rest
|
Повторення Past
Simple
|
Rugby in England
|
Ex. 1, p. 8
Ex. 3, p. 9
|
Ex.2,4, p.9
|
Ex. 3, p.9
|
2.
|
|
Мій улюблений
спортсмен
|
Ex.5,p. 11
|
Ex. 1, p. 10
|
Ex. 6, p.11
|
Ex. 2, 3, 7,p.10-11
|
||
3.
|
|
На
футбольному матчі
|
Ex.3,p.13
|
Ex. 1, p. 12
Ex.3(b), p.13
|
Ex. 2, p.13
|
Ex.4,p.13
|
||
4.
|
|
Мій
улюблений вид спорту
|
|
Ex.1,2,3,p.15
|
Ex. 2, p.14
|
Ex.3,p.15
|
||
5.
|
|
Урок
читання. Цікаві факти про спорт
|
A match to remember!
|
Ex. 2, p. 17
|
Ex. 4,p.17
|
Ex.3,p17
|
||
6.
|
|
Лексична
практика. Всі види спорту, які мені
відомі
|
|
|
Ex. 1,p.18
|
Ex. 3,4,5,p. 19
|
||
7.
|
|
Повторення
вивченого матеріалу з теми
|
TheTour
|
D. Listening
|
C. Mediationandcomunication
|
E. Writing
|
||
8.
|
|
|||||||
Unit 2. Out and about
in London
|
||||||||
9.
|
|
День у
Лондоні
|
Spectacular, palace, royal, great, Tube, tower,
crown, underground, newspaper, customer, rich, prince, souvenir, post office,
capital city, population, hotel, baker, fire, coat, pollution, tradition,
|
Past Simple, ступені порівняння
прикметників
|
Did you know?
|
Ex.2,p.22
|
Ex.1,5,p.22-23
|
Ex.4,p.23
|
10.
|
|
Відомілюди
Лондона
|
Ex.1,.p24-25
|
|
Ex.3,p.25
|
Ex.2,.p.25
|
||
11.
|
|
Прогулянка
столицею Великобританії
|
Getting around in London
|
Ex.1,p.26
|
Ex.2,4,p.26-27
|
Ex.3,5,p.27
|
||
12.
|
|
Велика
пожежа у Лондоні
|
The 1666 Great Fire in London
|
Ex.1,2,3 p.29
|
Ex.3,p.29
|
|
||
13.
|
|
Урок
читання. Voices of London
|
Voices of London
|
Ex.2,p.31
|
Ex.1,p.31
|
Ex.3,4,5,p.31
|
||
14.
|
|
Лексична
практика. Подорожуємо містом
|
|
|
|
Ex.1(b),p.32
|
Ex.2,3 p.32
Ex.4,5 p.33
|
|
15.
|
|
Повторення
вивченого матеріалу з теми
|
Young people in London
|
E. Listening
|
D. Mediation and comunication
|
F. Writing
|
||
16
|
|
Домашнє
читання
|
|
|
|
|
|
|
17
|
|
|||||||
Unit 3. Here we come!
|
||||||||
18
|
|
Подорож
до Британських островів
|
United Kingdom, coastline, to travel, ferry, to
land, international,passenger, port, ocean liner, to sail, to fly, canoe,
lake, passport, phone box, activity
|
Прийменники
місця (inside, outside) та напрямку (into, out of),
|
Did you know?
|
Ex.3,p.39
|
Ex.1,p.38
|
Ex.2,p.38
|
19.
|
|
Подорожуємо
морем
|
Water, water, everywhere!
|
Ex.1,p.40
|
Ex.4,p.41
|
Ex.2,3,p.40-41
|
||
20.
|
|
Шопінг
в Британії
|
|
|
Ex.1,2,3,p.42-43
|
Ex.4,p.43
|
||
21
|
|
Подорож
літаком
|
|
Ex.1,p.44: Ex. 1,2,3,4 p.45
|
Ex.3 p.44
|
Ex.2 p.44
|
||
22
|
|
Урок
читання. Пригода в аеропорту
|
The courier
|
Ex.2 p.47
|
Ex.1,4,5 p.47
|
Ex.6 p.47
|
||
23
|
|
Лексична
практика. Подорож та відпочинок
|
|
|
Ex.2 p.48
Ex.4 p.49
|
Ex.1 p.48
Ex.3 p.49
|
||
24
|
|
Повторення
вивченого матеріалу з теми
|
Ready to be scared
|
E. Listening
|
D. Mediation and communication
|
F. Writing
|
||
25.
|
|
Контрольна робота з теми Herewecome!
|
||||||
26.
|
|
Домашнє читання
|
||||||
27
|
|
Контроль навичок аудіювання
|
||||||
28
|
|
Контроль навичок письма
|
||||||
29
|
|
Контроль навичок читання
|
||||||
30.
|
|
Контроль навичок говоріння
|
||||||
31
|
|
Аналіз контрольних робіт
|
||||||
32.
|
|
|||||||
Unit 4. Let it out!
|
||||||||
33.
|
|
Підліткові
проблеми
|
Tattoo, disappointed, strict, unfair, eyebrow,
respect, poetry slam, teenage, boyfriend, disaster, cottage, village,
feeling, change of place, library, shy, abroad, to advise, mate
|
“Will-future”,неозначені займенники some/any, Past Simple
|
Did you know? p.52
|
Ex.2,p.52
|
Ex.1,p.52
Ex.4,p.53
|
Ex.3,p.53
|
34.
|
|
Переїзд
до нового будинку
|
Dear diary
|
Ex.1,p.54
|
Ex.2,p.55
|
Ex.3,4,p.55
|
||
35.
|
|
Навчання
за обміном
|
Ex.2,p.57
|
Ex.1,p.56
|
Ex.3,p.57
|
Ex.1,p.56
Ex.4,p.57
|
||
36.
|
|
Мій
персональний щоденник
|
Ex.1,p.58
|
Ex.1,2,3 p.59
|
Ex.2(a) p.58
|
Ex.2(b) p.58
|
||
37.
|
|
Урок
читання. Slamstars.
|
Slamstars.p.60
|
|
Ex.3 p.61
|
Ex.1,2 p.61
|
||
38.
|
|
Лексична
практика. Риси характеру
|
|
|
Ex.1 p.62
|
Ex.2 p.62
Ex.3,4,5 p. 63
|
||
39.
|
|
Діти з
бідних сімей
|
Cheap children p.64
|
|
|
|
||
40.
|
|
Повторення
вивченого матеріалу з теми
|
A.Reading
|
D.Listening
|
C.Mediation and communication
|
F.Writing
|
||
41.
|
|
Контрольна робота з теми Letitout!
|
||||||
Unit 5. Screen shots
|
||||||||
42.
|
|
Телебачення
|
Screen shot, programme, heroine, talk show, reality
show, viewer, musical, to kiss, cartoon, comedy, detective story,
documentary, fiction, thriller, pet, cook, hound, sitcom, guest, pipe
|
Ступені
порівняння прикметників
|
Didyouknow? p.68
|
Ex.2,p.69
|
Ex.4,p.69
|
Ex.1,p.68
Ex.3,p.69
|
43.
|
|
Цікаві
телепрограми
|
A ranaway from Avondale p.71
|
Ex.3 p.71
|
Ex.1 p.70
Ex.5 p.71
|
Ex.2 p.70
Ex.4 p.71
|
||
44.
|
|
Фільми
|
Ex.3 p.73
|
Ex.1 p.72
Ex.2 p.73
|
|
Ex.4 p.73
|
||
45.
|
|
Моя
найкраща подруга
|
Ex.1 p.74
|
Ex.1,2,3,4 p.75
|
|
|
||
46.
|
|
Урок
читання. Собака Баскервіллей
|
The Hound of Baskervilles p. 76-77
|
|
Ex.1 p.77
|
Ex.2 p.77
|
||
47.
|
|
Урок
читання. Собака Баскервіллей
|
TheHoundofBaskervillesp. 78
|
Ex.3 p.79
|
Ex.6 p.79
|
Ex.4,5 p.79
|
||
48.
|
|
Лексична
практика. Телебачення
|
|
|
Ex.2,3 p.80
|
Ex.1 p.80
Ex.4,5 p.81
|
||
49.
|
|
Skillsinaction. Повторення вивченого матеріалу з теми
|
Sue’s story p.82
|
|
Ex.1 p.83
|
Ex.2,3 p.83
|
||
50.
|
|
Контрольна робота з теми Screenshots
|
||||||
Unit 5. It’s my
capital city!
|
||||||||
51.
|
|
Мій
улюблений Київ!
|
To symbolize, temple, to occupy, to educate,
handmade, trident, embroider, willow, guilder rose, sacred, garlands, straw,
pottery, craft, recipe, pot, fork, to mix, spell, spare time, authentic
|
Present Perfect
Have you ever…?
|
IsthisyourfirsttimeinKyiv?
|
Ex.2 p.84
|
Ex.1 p.84
Ex.5 p.85
|
Ex.3,4 p.85
|
52.
|
|
Визначні
місця Києва
|
Have you ever… p.86
|
I’ve found something awesome!
|
|
|
||
53.
|
|
Прогулянка
містом
|
|
Have you ever heard a travel tale? p.89
|
Ex.4 p.88
|
Ex. 1,2,3 p.88
Ex.1 p.89
|
||
54.
|
|
Шопінг!
|
Whathaveyoubought? p.91
|
Ex.1 p.91
|
Ex.4 p.90
Ex.2 p.91
|
Ex.2,3 p.90
Ex.2,3 p.91
|
||
55.
|
|
Культура
в Україні
|
Ex.1 p.92
|
Let’s listen: My culture
|
Ex.2 p.93
|
Ex.4 p.93
|
||
56.
|
|
Українська
кухня
|
p.94
|
Ex.1,2,3 p.95
|
|
|
||
57.
|
|
Урок
читання. TeenageKyiv
|
TeenageKyiv p.96-97
|
|
|
|
||
58.
|
|
Урок
читання. Teenage Kyiv
|
|
|
Ex.2 p.98
Ex.5 p.99
|
Ex.3 p.98
Ex.4,6 p.99
|
||
59.
|
|
Лексична
практика. Столиця України
|
|
|
Ex.1,2 p.100
Ex. 4 p.101
|
Ex.3 p.101
|
||
60.
|
|
Лексична
практика. Відвідуємо Київ
|
|
|
Ex.5 p.102
|
Ex.6,7 p.103
|
||
61.
|
|
Повторення
вивченого матеріалу з теми
|
Young chefs p.104
|
D.Listening
|
C.Mediation and communication
|
E.Writing
|
||
62.
|
|
Контрольна робота з теми It’s my
capital city!
|
||||||
63.
|
|
Підготовка до семестрового контролю
|
||||||
64.
|
|
Контроль навичок аудіювання
|
||||||
65.
|
|
Контроль навичок письма
|
||||||
66.
|
|
Контроль навичок читання
|
||||||
67.
|
|
Контроль навичок говоріння
|
||||||
68.
|
|
Аналіз контрольних робіт
|
||||||
69.
|
|
Повторення вивченого за ІІ семестр
|
||||||
70.
|
|
Повторення вивченого за рік
|
Немає коментарів:
Дописати коментар