Архів блогу

пʼятниця, 13 січня 2017 р.

календарне планування

календарне планування


                   9 клас     (восьмий рік навчання, 3 години на тиждень)          II СЕМЕСТР


Лінгвістичні компетенції
Мовленнєва компетенція
Соціокультурна компетенція
Загально-навчальна компетенція

№ 
Дата
Тема і підтема ситуативного спілкування
Урок в НМК
Мовленнєві функції
Мовленнєві зразки
Фонети
ка

Граматичний матеріал
Лексичний матеріал
Читання
Аудіюва
ння
Мовлення
Письмо


Дом. завд.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Тематика спілкування «Піклуємось про навколишнє середовище!»  Unit 4
49

Орга­нізації захисту тварин
1

-    описувати
людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;











характеризуват
и якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;





висловлювати
власне ставлення до
поведінки, вчинків, думок, позицій інших  людей;




         






- порівнюватипредмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища










-    розповідати про
свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя, мрії, аргументуючи власний вибір;















-    запитувати та
надавати інформацію про явища, події, факти;










-         аргументувати
свій вибір, точку зору, власну думку;

If the calves, are too young, the scientists take them to...
[s ]
[ z ]
Present Pas­sive
A calf, a fin, a loss, a mam­mal, a shore, a squid, a whale, shallow, to spot, to strand
Ex. 1,
2,3,
p. 110-111
Ex. 1, p. 110
Ex.3,
 p. 111
Ex. 4, 5, p. 111
Знання  культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивча­ється, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
 
повсякденне життя
умови життя
міжособистісні стосунки
цінності, ідеали, норми поведінки
соціальні правила поведінки


здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури в межах змісту програми








здатність  використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур











вживання та вибір привітань


вживання та вибір форм звертання
вживання та вибір вигуків
правила вступу до розмови


розрізняти і продукувати незнайомі звуки


 розуміти і зв'язувати незнайомі звукові відрізки




















слухати і розуміти  звуковий потік і сприймати його
як осмислений ряд фонетичних елементів


Ex.4,
p. 111
50

Майбут-
нє у наших руках
2
You must decide if you are a nature friend.

[ ʒ ]
Modal Verbs
A calf, a fin, a loss, a mam­mal, a shore, a squid, a whale, shallow, to spot, to strand
Ex.1, 2,4,5, p. 112

Ex.4,
p. 113
Ex.3,
 p. 112
Ex.2,
 p. 114
переклад
51

Тварини в небез­пеці

3
After the picnic you mustn't forget to clean the place
ʃ ]

Modal Verbs
A habitat, a herd, a horn, ivory, species, a tusk,endan­gered, illegal, to damage, to im­port, to become extinct, to lay eggs
Ex. 2
 p. 114

Ex. 1,
p. 114.
Ex. 3-4,
 p. 115.
Вивчити слова
p.114
52


Тварини в небез­пеці

3
Bamboo forests are cleared for farming, so there is less bamboo for...


[ h]

Obligation: must, have to, don't have to, must not (mustn't)


A habitat, a herd, a horn, ivory, species, a tusk,endan­gered, illegal, to damage, to im­port, to become extinct, to lay eggs
Ex. 2, 3, p. 114-115


Ex. 5,
 p. 116



Ex. 6, p. 116
53



Grammar


[ n ]
[ Ƞ ]

Can, could, should


Grammar
Rules
p. 197-198




p. 199-200

p. 199-200
54

Як вберегти довкілля
4
They must work hard to stop...
[ n ]
[ Ƞ ]

Obligation: must, have to, don't have to, must not (mustn't)

copies

Ex.1, 3,
p. 117-118
Ex. 2,
p. 117.
«Як ми можемо захисти­ти навкол середо?»
55

Як ми можемо захисти середовище?
4
If you care about, the environ­ment, always re­member...
[ ]

Modal Verbs
Ecology, energy, garbage, to re­duce, recyclable, to be in danger
Ex. 5, 6a,
p. 117-118

Ex. 3-4,
 p. 118  
Ex. 5, p. 119
Червона книга Житомирщини
(доповідь)
56

Червона книга Житомирщини


[ r]



copies

Pupils’ reports
. Pupils’ reports

Ex.6,
 p. 119
57


Grammar



[ i ]
Present  |Past Simple
Pas­sive

Grammar
Rules
p. 201


p. 202-203

p. 204
58

Збережемо довкілля чистим
5
One solu­tion to this problem is recycling.

[ i: ]
Past  Simple Pas­sive
A container, oxygen, a sur­face, a survival, waste, coastal
Ex.2,
p. 121

Ex. 2-3,
 p. 120.
Ex. 4,
p. 121
Ex. 5, 7, p. 122
59

Програ­ми захис­ту на­вкол.  середо­вища
5
Protecting all the for­ests is the key to our survival

ʃ ]


Present  |Past Simple
Pas­sive
A container, oxygen, a sur­face, a survival, waste, coastal
Ex.4,
p. 121
Ex.1,
 p. 120
. Ex. 6, p. 122

Ex.3,
 p. 124
60

Відомий
зоолог
Дже-
ральд
Даррелл
Життя Дже-ральда Даррелла
6
He used his knowledge in order to save...
[d ʒ ]



p. 123
in search of,
amateur, rare breeds

Ex. 1, 2,3,4, p. 123-127

Ex.2
p. 123

Ex. 10, 11,
p. 127

Ex. 3-5 p. 124-126
61

Життя Дже-ральда Даррелла
6

[ j ]


p. 124-127
Ex.3, p.124.
Ex.4,
p. 126
Ex.3, p. 124
Ex. 5-9, p.126-127

Ex.10,11
 p. 127
62

Центри захисту природи
7













































































[ l ]

Present, Past Simple

Ex. la, p. 128

Ex. lb, p. 128. Ex. 2, 4-5, p. 129
Ex, 3a, p. 129
Ex. 5, 7, p. 122 Ex. 3,5,6
p. 129-130
63

Grammar


[w]

Past Simple,
Past Continuous

Grammar
Rules
p. 184-185

p. 186
p. 187
p.187

64

Grammar


[ n ]
[ Ƞ ]

Past Simple,
Present Perfect


Grammar
Rules
p.188 -189

p. 189 - 190
p. 191
р.191
65

Проб­леми екології
8

[ m ]


Ecology, energy, garbage, to re­duce, recyclable, to be in danger
Ex. 7,
 p. 130.

Ex. 8c,
p. 132
Ex. 8ab,
p. 131
Ex. 10, p. 132
66

Проб­леми екології
8

[w]



Ex.9,
 p. 132
Pupils' reports
Ex.2, p. 134.

Повторити лексику теми.

67

За та
проти
зоопарків
9

[ n ]
[ Ƞ ]



Ex. 1,
p. 133
Pupils' reports
D, G, H,
 p. 199-200

Ex.6,
p. 130
68

Повторення ма­теріалу
9

[ Ɵ ]


Ex.5, p. 136
Ex. 4, p. 136
Ex.3, p. 135

Ex.6, p. 137
69

                   
          Узагальнення вивченого матеріалу теми  «Піклуємось про навколишнє середовище!»  з метою корекції у подальшій роботі
70

Крає­знавча сторінка. Един­бург.



[ ð ]


Mouth, traces, dignified, thriv­ing, dockland
Ex.1, p. 138

Ex.2, p. 138 -139



Переказ
тексту
p. 140- 141
71

Крає­знавча сторінка. Кардіф


[ ʒ ]

mediocrity, man­sion, arcade, to brew


Ex.4, p. 140
Ex. 3b, p. 140
Повторити лексику

Тематика спілкування «Плани й амбіції». Unit 5
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
72

Мож­ливості підлітків
1
-         розпитувати з
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;


-         пропонувати
щось та приймати або відхиляти пропозицію; 







The things are not exactly like this. I can always... when I feel like that. I am not bored with...
 [  ei ]
Going to + Infinitive for future plans
Challenge, ta­lented, to be expert on smth, to be under pres­sure, to go well, to work on smb's own
Ex.1, 3,5,
p.142-145
Ex.1, p. 142
Ex. 1, 2,
6,7,
p. 142-145
Ex.4, p. 144
повсякденне життя


умови
життя




міжособистісні стосунки
цінності, ідеали, норми поведінки
соціальні правила поведінки












використовувати адекватні матеріали для
самостійного вивчення








знаходити, розуміти і при необхідності передавати
нову інформацію
використовувати нові технології
активно застосовувати мову, що вивчається





використовувати адекватні матеріали для
самостійного вивчення

використовувати адекватні матеріали для
самостійного вивчення

знаходити, розуміти і при необхідності передавати
нову інформацію






використовувати нові технології
Ex.4, p. 144
73

Мож­ливості підлітків
Grammar Point
1
Would you like to change...?
[ ]

Going to + Infinitive for future plans
Challenge, ta­lented, to be expert on smth, to be under pres­sure, to go well, to work on smb's own



Gram­mar ex­ercises

74

Як бути успіш­ною лю­диною?


2
She'd like to write the book about... The book deals with


[ i: ]
Going to + Infinitive for future plans




Ex. 2, 4, p. 147.

Ex. 1, 2,
p. 146

p. 143-145
Gram­mar ex­ercises
Gram­mar ex­ercises
75

Як бути успіш­ною лю­диною?


2
I seem to have dif­ferent tal­ents. When you look for a ca­reer, you should...
 [ i: ]
Gram­mar ex­ercises

Aptitude, career, employment, to affect, to re­quire, available, certain, unem­ployed, in smb's footsteps
Voca­bulary Point, p. 146. Gram­mar Point, p. 147


Ex.  5, p. 146-147


Ex.3, p. 147
Gram­mar ex­ercises
76

Вибір кар'єри
3
I've always been inte­rested in... All I care about is
[ ɔ ]

Going to + Infinitive for future plans
Baby-sitting, campaign, fame, volun­teer, weird, to improve, to take up, to be excited about smth, to work hard
Ex. 1, p. 148. Ex. 4, 6, p. 150

Ex. 3, 5a, p.150-151
Ex.2, p. 150
Ex.7, p. 151
77

Плани на майбутнє
4
... I have a feeling I'm not go­ing to...
[ɔu ]

Challenge, ta­lented, to be expert on smth, to be under pres­sure
Ex.1, p. 152.

Ex.1, p.152-153.
Ex.2, p. 153
Підготувати планшет «Професії»
78

Плани на майбутнє
4
Would you like to change...?
[ɔu ]
Going to + Infinitive for future plans
to go well, to work on smb's own
Ex. 4, 5, p. 154

Ex. 3, 6, p. 154

Ex.2, p. 153
79

Вибір професії
5
Girls are more inter­ested in...
[ju: ]

Would like + infinitive for ambitions
Would like + infinitive for ambitions
Ex.3a, 4, 5a, 6,
p. 155-156
Ex.1,
p. 155
Ex. 2b,
 p. 155.
Ex. 2a,
p. 155.
Ex. 2a, p. 155
80

Вибір професії
5
We should judge smb's work by...
[ju: ]

Would like + infinitive for ambitions
Would like + infinitive for ambitions
p. 155-156

Ex. 5b, 7,
p. 157
Ex. 3b, 4,
p. 156
Написати про професію
81

Професія лікар
6
He was for a thorough investiga­tion of
[ b ]
[ p ]
Phrasal Verbs
Phrasal Verbs
Ex. 1,
p. 158. Ex.3,
p. 160
Ex.1,
 p. 158
Ex. 1,
 p. 158. Ex. 2, 6, p. 160
Ex. 4, 5,
 p. 160
Ex.5,
p. 160
82

Grammar



[ b ]
[ p ]
Present Perfect Continuous

Grammar
Rules
p. 192


p. 193
p. 194
83

Grammar



[ au]

Question Tags

Grammar
Rules
p. 195


p. 195

p. 196

84


Різнома­нітність професій
7

His condition became much worse
[ au]


Phrasal Verbs

Phrasal Verbs

Ex. la, 3, p. 162

Ex. la,
3,5,
p. 162-163
Ex. lb-2,
 p. 162
Ex. lb-2,
 p. 162
Project Ким я бачу себе у майбут
85

Ким я бачу себе у майбут
8
... It was clear that...
[ r]



Pupils’ projects
Pupils’ projects

Ex. 1 a,b
 p. 166

86

Робота для під­літків улітку
9

[ai]
Phrasal Verbs
Phrasal Verbs
Ex. la,
 p. 166

Ex.4, p. 163. Ex. lb, 2, p.166-167
A, p. 189
A, p. 189
87

Фактори впливу на вибір професії
9

[ t ]
[ d ]



Ex.1,
 p. 166-167
Discus­sion
Debate.
Ex.2,
pl67

p. 189-190
88


Узагальнення вивченого матеріалу теми  «Плани й амбіції»  з метою корекції у подальшій роботі
89

Крає­знавча сторінка. Лівер­пуль



[ k ]
[ g ]


Slave trade,  ferry, property,descent
Ex.1,
p. 172-173

Ex.2,4
p. 172-173
Ex.3
p. 172


p. 191-192
90

Контроль аудіювання
91

Контроль письма
92

Контроль читання
93

Контроль усного мовлення
94

Аналіз контрольних робіт. Повторення
95

Підсумковий урок


Немає коментарів:

Дописати коментар