9 клас (восьмий рік навчання, 3 години на тиждень) II СЕМЕСТР
|
Лінгвістичні
компетенції
|
Мовленнєва
компетенція
|
Соціокультурна компетенція
|
Загально-навчальна компетенція
|
|
||||||||||||||||||||||
№
|
Дата
|
Тема і підтема ситуативного спілкування
|
Урок в НМК
|
Мовленнєві функції
|
Мовленнєві зразки
|
Фонети
ка
|
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Читання
|
Аудіюва
ння
|
Мовлення
|
Письмо
|
|
|
Дом. завд.
|
||||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
||||||||||||
Тематика спілкування «Піклуємось про навколишнє
середовище!» Unit 4
|
|||||||||||||||||||||||||||
49
|
|
Організації
захисту тварин
|
1
|
-
описувати
людей,
предмети, дії, явища, самопочуття, події;
характеризуват
и якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;
висловлювати
власне ставлення до
поведінки, вчинків, думок, позицій інших людей;
-
порівнюватипредмети, дії, вчинки,
ситуації, факти, явища
-
розповідати про
свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя, мрії, аргументуючи
власний вибір;
-
запитувати та
надавати інформацію про явища, події, факти;
-
аргументувати
свій вибір, точку зору, власну думку;
|
If the calves, are too young, the scientists take
them to...
|
[s ]
[ z ]
|
Present Passive
|
A calf, a fin, a loss, a mammal, a shore, a squid,
a whale, shallow, to spot, to strand
|
Ex. 1,
2,3,
p. 110-111
|
Ex. 1, p. 110
|
Ex.3,
p. 111
|
Ex. 4, 5, p. 111
|
Знання
культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах
тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
повсякденне життя
умови життя
міжособистісні стосунки
цінності, ідеали, норми поведінки
соціальні правила поведінки
здатність привести до спільного знаменника
рідну й іноземну культури в межах змісту програми
здатність
використати різні стратегії для контакту з представниками інших
культур
вживання та вибір привітань
вживання та вибір форм звертання
вживання та вибір вигуків
правила вступу до розмови
|
розрізняти і продукувати незнайомі звуки
розуміти і зв'язувати незнайомі
звукові відрізки
слухати і розуміти звуковий потік
і сприймати його
як осмислений ряд фонетичних елементів
|
Ex.4,
p. 111
|
||||||||||||
50
|
|
Майбут-
нє у наших руках
|
2
|
You must decide
if you are a nature friend.
|
[ ʒ ]
|
Modal Verbs
|
A calf, a fin,
a loss, a mammal, a shore, a squid, a whale, shallow, to spot, to strand
|
Ex.1, 2,4,5, p.
112
|
|
Ex.4,
p. 113
|
Ex.3,
p. 112
|
Ex.2,
p. 114
переклад
|
|||||||||||||||
51
|
|
Тварини в небезпеці
|
3
|
After the
picnic you mustn't forget to clean the place
|
[ ʃ ]
|
Modal Verbs
|
A habitat, a
herd, a horn, ivory, species, a tusk,endangered, illegal, to damage, to import,
to become extinct, to lay eggs
|
Ex. 2
p. 114
|
|
Ex. 1,
p. 114.
|
Ex. 3-4,
p. 115.
|
Вивчити слова
p.114
|
|||||||||||||||
52
|
|
Тварини в небезпеці
|
3
|
Bamboo forests are cleared for farming, so there is
less bamboo for...
|
[ h]
|
Obligation: must, have to, don't have to, must
not (mustn't)
|
A habitat, a
herd, a horn, ivory, species, a tusk,endangered, illegal, to damage, to import,
to become extinct, to lay eggs
|
Ex. 2, 3, p. 114-115
|
|
Ex. 5,
p. 116
|
|
Ex. 6, p. 116
|
|||||||||||||||
53
|
|
Grammar
|
|
|
[ n ]
[ Ƞ ]
|
Can, could, should
|
|
Grammar
Rules
p. 197-198
|
|
|
p. 199-200
|
p. 199-200
|
|||||||||||||||
54
|
|
Як
вберегти довкілля
|
4
|
They must work
hard to stop...
|
[ n ]
[ Ƞ ]
|
Obligation: must, have to, don't have to, must
not (mustn't)
|
|
copies
|
|
Ex.1, 3,
p. 117-118
|
Ex. 2,
p. 117.
|
«Як ми можемо захистити навкол середо?»
|
|||||||||||||||
55
|
|
Як
ми можемо захисти середовище?
|
4
|
If you care about, the environment, always remember...
|
[ eə ]
|
Modal Verbs
|
Ecology, energy, garbage, to reduce, recyclable, to
be in danger
|
Ex. 5, 6a,
p. 117-118
|
|
Ex. 3-4,
p. 118
|
Ex. 5, p. 119
|
Червона книга Житомирщини
(доповідь)
|
|||||||||||||||
56
|
|
Червона
книга Житомирщини
|
|
|
[ r]
|
|
|
copies
|
Pupils’ reports
|
. Pupils’
reports
|
|
Ex.6,
p. 119
|
|||||||||||||||
57
|
|
Grammar
|
|
|
[ i ]
|
Present |Past
Simple
Passive
|
|
Grammar
Rules
p. 201
|
|
|
p. 202-203
|
p. 204
|
|||||||||||||||
58
|
|
Збережемо довкілля
чистим
|
5
|
One solution
to this problem is recycling.
|
[ i: ]
|
Past Simple
Passive
|
A container,
oxygen, a surface, a survival, waste, coastal
|
Ex.2,
p. 121
|
|
Ex. 2-3,
p. 120.
|
Ex. 4,
p. 121
|
Ex. 5, 7, p.
122
|
|||||||||||||||
59
|
|
Програми захисту
навкол. середовища
|
5
|
Protecting all
the forests is the key to our survival
|
[ ʃ ]
|
Present |Past
Simple
Passive
|
A container,
oxygen, a surface, a survival, waste, coastal
|
Ex.4,
p. 121
|
Ex.1,
p. 120
|
. Ex. 6, p. 122
|
|
Ex.3,
p. 124
|
|||||||||||||||
60
|
|
Відомий
зоолог
Дже-
ральд
Даррелл
Життя Дже-ральда
Даррелла
|
6
|
He used his
knowledge in order to save...
|
[d ʒ ]
|
|
p. 123
in search of,
amateur, rare
breeds
|
Ex. 1, 2,3,4, p. 123-127
|
|
Ex.2
p. 123
|
|
Ex. 10, 11,
p. 127
|
|||||||||||||||
|
Ex. 3-5 p.
124-126
|
||||||||||||||||||||||||||
61
|
|
Життя Дже-ральда
Даррелла
|
6
|
|
[ j ]
|
|
p. 124-127
|
Ex.3, p.124.
Ex.4,
p. 126
|
Ex.3, p. 124
|
Ex. 5-9, p.126-127
|
|
Ex.10,11
p. 127
|
|||||||||||||||
62
|
|
Центри
захисту природи
|
7
|
|
[ l ]
|
Present, Past
Simple
|
|
Ex. la, p. 128
|
|
Ex. lb, p. 128.
Ex. 2, 4-5, p. 129
|
Ex, 3a, p. 129
|
Ex. 5, 7, p.
122 Ex. 3,5,6
p. 129-130
|
|||||||||||||||
63
|
|
Grammar
|
|
|
[w]
|
Past Simple,
Past Continuous
|
|
Grammar
Rules
p. 184-185
|
|
p. 186
|
p. 187
|
p.187
|
|||||||||||||||
64
|
|
Grammar
|
|
|
[ n ]
[ Ƞ ]
|
Past Simple,
Present Perfect
|
|
Grammar
Rules
p.188 -189
|
|
p. 189 - 190
|
p. 191
|
р.191
|
|||||||||||||||
65
|
|
Проблеми
екології
|
8
|
|
[ m ]
|
|
Ecology, energy, garbage, to reduce, recyclable, to
be in danger
|
Ex. 7,
p. 130.
|
|
Ex. 8c,
p. 132
|
Ex. 8ab,
p. 131
|
Ex. 10, p. 132
|
|||||||||||||||
66
|
|
Проблеми
екології
|
8
|
|
[w]
|
|
|
Ex.9,
p. 132
|
Pupils' reports
|
Ex.2, p. 134.
|
|
Повторити лексику теми.
|
|||||||||||||||
67
|
|
За та
проти
зоопарків
|
9
|
|
[ n ]
[ Ƞ ]
|
|
|
Ex. 1,
p. 133
|
Pupils' reports
|
D, G, H,
p. 199-200
|
|
Ex.6,
p. 130
|
|||||||||||||||
68
|
|
Повторення матеріалу
|
9
|
|
[ Ɵ ]
|
|
|
Ex.5, p. 136
|
Ex. 4, p. 136
|
Ex.3, p. 135
|
|
Ex.6, p. 137
|
|||||||||||||||
69
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу
теми «Піклуємось
про навколишнє середовище!» з метою корекції у подальшій роботі
|
|||||||||||||||||||||||||
70
|
|
Краєзнавча сторінка. Единбург.
|
|
|
|
[ ð ]
|
|
Mouth, traces, dignified, thriving, dockland
|
Ex.1, p. 138
|
|
Ex.2, p. 138 -139
|
|
|
|
Переказ
тексту
p.
140-
141
|
||||||||||||
71
|
|
Краєзнавча сторінка. Кардіф
|
|
|
[ ʒ ]
|
|
mediocrity, mansion, arcade, to brew
|
|
|
Ex.4, p. 140
|
Ex. 3b, p. 140
|
Повторити лексику
|
|||||||||||||||
Тематика спілкування «Плани й амбіції». Unit 5
|
|||||||||||||||||||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
||||||||||||
72
|
|
Можливості
підлітків
|
1
|
-
розпитувати з
метою роз’яснення і
уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
-
пропонувати
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
The things are not exactly like this. I can
always... when I feel like that. I am not bored with...
|
[ ei ]
|
Going to + Infinitive
for future plans
|
Challenge, talented, to be expert on smth, to be
under pressure, to go well, to work on smb's own
|
Ex.1, 3,5,
p.142-145
|
Ex.1, p. 142
|
Ex. 1, 2,
6,7,
p. 142-145
|
Ex.4, p. 144
|
повсякденне життя
умови
життя
міжособистісні стосунки
цінності, ідеали, норми поведінки
соціальні правила поведінки
використовувати адекватні матеріали для
самостійного вивчення
знаходити, розуміти і при необхідності
передавати
нову інформацію
|
активно застосовувати мову, що вивчається
використовувати адекватні матеріали для
самостійного вивчення
використовувати адекватні матеріали для
самостійного вивчення
знаходити, розуміти і при необхідності
передавати
нову інформацію
використовувати нові технології
|
Ex.4, p. 144
|
||||||||||||
73
|
|
Можливості
підлітків
Grammar
Point
|
1
|
Would you like to change...?
|
[ eə ]
|
Going to + Infinitive
for future plans
|
Challenge, talented, to be expert on smth, to be
under pressure, to go well, to work on smb's own
|
|
|
|
Grammar exercises
|
|
|||||||||||||||
74
|
|
Як бути успішною
людиною?
|
2
|
She'd like to write the book about... The book deals
with
|
[ i: ]
|
Going to + Infinitive
for future plans
|
|
Ex. 2, 4, p. 147.
|
|
Ex. 1, 2,
p. 146
|
p. 143-145
Grammar exercises
|
Grammar exercises
|
|||||||||||||||
75
|
|
Як бути успішною
людиною?
|
2
|
I seem to have
different talents. When you look for a career, you should...
|
[ i: ]
|
Grammar exercises
|
Aptitude, career, employment, to affect, to require,
available, certain, unemployed, in smb's footsteps
|
Vocabulary
Point, p. 146. Grammar Point, p. 147
|
|
Ex. 5, p.
146-147
|
Ex.3, p. 147
|
Grammar exercises
|
|||||||||||||||
76
|
|
Вибір кар'єри
|
3
|
I've always
been interested in... All I care about is
|
[ ɔ ]
|
Going to + Infinitive
for future plans
|
Baby-sitting,
campaign, fame, volunteer, weird, to improve, to take up, to be excited
about smth, to work hard
|
Ex. 1, p. 148.
Ex. 4, 6, p. 150
|
|
Ex. 3, 5a, p.150-151
|
Ex.2, p. 150
|
Ex.7, p. 151
|
|||||||||||||||
77
|
|
Плани
на майбутнє
|
4
|
... I have a feeling I'm not going to...
|
[ɔu ]
|
|
Challenge, talented, to be expert on smth, to be
under pressure
|
Ex.1, p. 152.
|
|
Ex.1,
p.152-153.
|
Ex.2, p. 153
|
Підготувати планшет «Професії»
|
|||||||||||||||
78
|
|
Плани
на майбутнє
|
4
|
Would you like to change...?
|
[ɔu ]
|
Going to + Infinitive
for future plans
|
to go well, to work on smb's own
|
Ex. 4, 5, p. 154
|
|
Ex. 3, 6, p.
154
|
|
Ex.2, p. 153
|
|||||||||||||||
79
|
|
Вибір професії
|
5
|
Girls are more interested in...
|
[ju: ]
|
Would like +
infinitive for ambitions
|
Would like +
infinitive for ambitions
|
Ex.3a, 4, 5a, 6,
p. 155-156
|
Ex.1,
p. 155
|
Ex. 2b,
p. 155.
|
Ex. 2a,
p. 155.
|
Ex. 2a, p. 155
|
|||||||||||||||
80
|
|
Вибір професії
|
5
|
We should judge smb's work by...
|
[ju: ]
|
Would like +
infinitive for ambitions
|
Would like +
infinitive for ambitions
|
p. 155-156
|
|
Ex. 5b, 7,
p. 157
|
Ex. 3b, 4,
p. 156
|
Написати про професію
|
|||||||||||||||
81
|
|
Професія лікар
|
6
|
He was for a thorough investigation of
|
[ b ]
[ p ]
|
Phrasal Verbs
|
Phrasal Verbs
|
Ex. 1,
p. 158. Ex.3,
p. 160
|
Ex.1,
p. 158
|
Ex. 1,
p. 158. Ex. 2, 6, p. 160
|
Ex. 4, 5,
p. 160
|
Ex.5,
p. 160
|
|||||||||||||||
82
|
|
Grammar
|
|
|
[ b ]
[ p ]
|
Present Perfect
Continuous
|
|
Grammar
Rules
p. 192
|
|
|
p. 193
|
p. 194
|
|||||||||||||||
83
|
|
Grammar
|
|
|
[ au]
|
Question Tags
|
|
Grammar
Rules
p. 195
|
|
p. 195
|
p. 196
|
|
|||||||||||||||
84
|
|
Різноманітність
професій
|
7
|
His condition
became much worse
|
[ au]
|
Phrasal Verbs
|
Phrasal Verbs
|
Ex. la, 3, p. 162
|
|
Ex. la,
3,5,
p. 162-163
|
Ex. lb-2,
p. 162
|
Ex. lb-2,
p. 162
Project Ким я бачу себе у
майбут
|
|||||||||||||||
85
|
|
Ким
я бачу себе у майбут
|
8
|
... It was
clear that...
|
[ r]
|
|
|
|
Pupils’
projects
|
Pupils’ projects
|
|
Ex. 1 a,b
p. 166
|
|||||||||||||||
86
|
|
Робота для підлітків
улітку
|
9
|
|
[ai]
|
Phrasal Verbs
|
Phrasal Verbs
|
Ex. la,
p. 166
|
|
Ex.4, p. 163. Ex. lb, 2, p.166-167
|
A, p. 189
|
A, p. 189
|
|||||||||||||||
87
|
|
Фактори впливу на
вибір професії
|
9
|
|
[ t ]
[ d ]
|
|
|
Ex.1,
p. 166-167
|
Discussion
|
Debate.
Ex.2,
pl67
|
|
p. 189-190
|
|||||||||||||||
88
|
|
Узагальнення
вивченого матеріалу теми «Плани й
амбіції» з метою корекції у подальшій
роботі
|
|||||||||||||||||||||||||
89
|
|
Краєзнавча
сторінка. Ліверпуль
|
|
|
|
[ k ]
[ g ]
|
|
Slave
trade, ferry, property,descent
|
Ex.1,
p. 172-173
|
|
Ex.2,4
p. 172-173
|
Ex.3
p. 172
|
|
|
p. 191-192
|
||||||||||||
90
|
|
Контроль
аудіювання
|
|||||||||||||||||||||||||
91
|
|
Контроль письма
|
|||||||||||||||||||||||||
92
|
|
Контроль читання
|
|||||||||||||||||||||||||
93
|
|
Контроль усного
мовлення
|
|||||||||||||||||||||||||
94
|
|
Аналіз
контрольних робіт. Повторення
|
|||||||||||||||||||||||||
95
|
|
Підсумковий урок
|
|||||||||||||||||||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар