календарне планування
англ мова 4 клас карпюк II семестр
Погоджено_____________________________
Затверджено____________________________
Англійська мова: 4 клас, ІІ сем, 2 год.тиж, 19 роб.тиж
Відповідно
до методичних рекомендацій у 2016-2017 н.р
№
Дата
|
Тема 4. «Природа
і навколишнє середовище»
Unit
4 THE WORLD OF NATURE
|
||||||||||
33.
|
Яка
сьогодні погода?
|
Вміти:
представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про ...
... співрозмовника
/ третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття / самопочуття
та відповідати на запитання; виражати своє ставлення до когось / чогось;
запрошувати на свято, в гості тощо;
|
It’s wet. My favourite season ...
|
Wet, foggy, frosty, leaves
|
Ex. 1, p. 98
|
Ex. 2, 4, p.
98–99
|
|
Ex. 3, 5, p.
98–99
|
|||
34.
|
Пори року
|
It was warm. Describing the weather
|
Months, seasons
|
Ex. 1, p. 100
|
Ex. 2, 3, p. 101
|
|
Ex. 3, p. 101
|
||||
35.
|
Ось
і зима прийшла до нас!
|
It was warm. Giving and following instructions.
Describing the weather
|
Winter activities
|
Ex. 1, p. 103
|
Ex. 3, 4, p. 104
|
|
Ex. 1, 5, p. 103, 105
|
||||
36.
|
Погода
в Англії
|
Adjectives: comparatives
|
Weather words
|
Ex. 1, p. 106
|
Ex. 4, p. 108
|
Ex. 3, p. 107
|
Ex. 5, p. 108
|
||||
37.
|
Наша
домівка — планета Земля
|
Adjectives: comparatives and superlatives
|
Poles, the Earth, desert, tropical forest
|
Ex. 1, 2, p. 109
|
Ex 3, p. 109–
110
|
Ex. 4–6, p. 111
|
|
||||
38.
|
Планета
Земля
|
Adjectives: comparatives and superlatives
|
North, top, bottom, ice, camel
|
Ex. 1, p. 112
|
Ex. 6, 7, p. 115
|
Ex. 3, 4, p. 113– 114
|
Ex. 2, 4, p.
112, 114
|
||||
39.
|
На фермі
|
реагувати
на запрошення; робити пропозицію та реагувати на неї; привітатися; прощатися;
представити себе / друга / батьків;
називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік, про місце
проживання
|
The house was old. It is new now
|
Farm animals
|
Ex. 1, p. 116
|
Ex. 2, 3, p.
116– 117
|
Ex. 4, p. 117
|
Ex. 5, p. 118
|
|||
40.
|
На фермі
|
Adjectives Comparatives and superlatives
|
Field, drive a car, fat / thin
|
Ex. 1, p. 119
|
Ex. 4, 6, p. 120, 121
|
Ex. 5, p. 121
|
Ex. 2, 5, p. 119– 121
|
||||
41.
|
Цікавий
світ тварин
|
Wild animals and insects. Adjectives: comparatives
and superlatives
|
Wh-questions
|
Ex. 1–2, p. 122
|
Ex. 6, p. 125
|
Ex. 4, 5, p. 124– 125
|
Ex. 3, p. 123
|
||||
42.
|
Тепер
ти можеш... Тематичне оцінювання
|
Revision
|
Revision
|
|
Ex. 1, 2, p. 126
|
Ex. 4, p. 127
|
Ex. 3, p. 127
|
||||
Тема 5. «Я, моя сім’я, друзі
(місце проживання)», «Помешкання»
Unit
5 MY CITY – MY HOME
|
|||||||||||
43.
|
Наша
домівка
|
Вміти:
просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку
предметам, діям, ситуаціям тощо; висловлювати прохання та реагувати на нього;
|
There
is / are... In my bedroom...
|
Furniture
|
Ex. 1, p. 128
|
Ex. 2, p. 128
|
Ex. 5, p. 129
|
Ex. 2, 3, p. 128– 129
|
|||
44.
|
Англійські
домівки
|
Where do you live?
|
Upstairs, downstairs
|
Ex. 1, 2, p. 130
|
Ex. 3, p. 131
|
|
Ex. 2, 4, p. 130– 131
|
||||
45.
|
Подорож
містом
|
Vicky lives at 10 Green Street
|
Kinds of houses
|
Ex. 1, 2, p. 132
|
Ex. 3, 5, p. 133
|
|
Ex. 2, p. 132
|
||||
46.
|
Лондон
— столиця Великої Британії
|
London is the capital
|
Bridge, city, town, underground
|
Ex. 1, p. 134
|
|
Ex. 3, p. 136
|
Ex. 2, 4, p. 134– 136
|
||||
47.
|
Подорож
містом
|
представляти
співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника /
третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття/самопочуття та
відповідати на запитання;
|
Is there a ... in your town?
|
Supermarket, gallery, circus, theatre
|
Ex. 1, p. 137
|
Ex. 2–4, p.
137– 138
|
|
Ex. 2, p.
137– 138
|
|||
48.
|
Подорож
містом
|
Where is ...?
It is ...
|
Kinds of houses
|
Ex. 1, 2, p. 139– 140
|
Ex. 4, 5, p. 141– 142
|
Ex. 4, p. 141
|
Ex. 3, p. 140
|
||||
49.
|
Вулиця,
на якій я живу
|
Is there a school in your street?
|
Kinds of shops
|
Ex. 1, p. 143
|
Ex. 3, 4, p. 144– 145
|
|
Ex. 3, p.
144– 145
|
||||
50.
|
Як
зорієнтуватися у незнайомому місті
|
Excuse me, where is the cinema?
|
Giving and following instructions
|
Ex. 1, 2, p. 146– 147
|
Ex. 2, 3, p. 146– 147
|
|
Ex. 4, p. 148
|
||||
51.
|
У
подорож із картою
|
повідомляти
про смаки, уподобання;
|
Wh-questions; Let’s go to ...
|
|
Ex. 1, p. 149
|
Ex. 2, 3, p.
149– 150
|
Ex. 4, p. 151
|
|
|||
52.
|
Тепер
ти можеш… Тематичне оцінювання
|
Wh-questions
|
Irregular verbs
|
|
Ex. 1–4, p.
152– 155
|
Ex. 5, p. 155
|
Ex. 3, p. 154
|
||||
Тема 6. «Подорож»
Unit
6 ON THE MOVE
|
|||||||||||
53.
|
Люблю
подорожувати
|
Вміти:
запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання;
повідомляти про смаки, уподобання;
виражати своє ставлення до когось / чогось;
|
I like travelling
|
Transport
|
Ex. 1, p. 156
|
Ex. 6, p. 159
|
Ex. 5, p. 158
|
Ex. 2, 3, p.
157– 158
|
|||
54.
|
На
вокзалі
|
I like travelling
|
Arrive, leave, platform, information desk
|
Ex. 1, p. 160
|
Ex. 1, p. 160
|
Ex. 2, 3, 5, 6,
p. 160– 162
|
Ex. 2, p.
160– 161
|
||||
55.
|
Люблю
подорожувати
|
|
Ticket, passenger, suitcase
|
Ex. 1, 2, p.
163
|
Ex. 5, p. 165
|
Ex. 3, 4, p.
164– 165
|
Ex. 2, p. 163
|
||||
56
|
На
вокзалі
|
Did you buy the ...?
|
Luggage, ticket office, timetable board, bus
station, airport
|
Ex. 1, 2, p.
166
|
Ex. 3, 4, p.
167– 168
|
Ex. 5, p. 168
|
|
||||
57.
|
Міські
види транспорту
|
запрошувати
на свято, в гості тощо; робити пропозицію та реагувати на неї; повідомляти
про когось / щось; називати дії;
описувати погоду; розповідати про пори року;
|
How can I get to the railway station?
|
Tram, underground, trolleybus
|
Ex. 1, p. 169
|
Ex. 2, 4, p.
169– 170; Ex. 6, 7, p. 173
|
Ex. 3, p. 170
|
Ex. 2, p. 169
|
|||
58.
|
В
аеропорту
|
|
Journey, voyage, to board, beforehand
|
Ex. 1, p. 174
|
Ex.3, p. 176
|
|
Ex. 1, p. 174
|
||||
59.
|
Видатні
місця Лондона
|
I have been to London. I have done many interesting
things
|
A tour, a tourist, sight, sightseeing, royal
|
Ex. 1, p. 179
|
Ex. 5, p. 180
|
|
Ex. 1, 4, 5, p. 179, 180
|
||||
60.
|
Мої
враження від подорожі
|
запитувати
про погоду; давати характеристику порам року / погодним явищам
|
Have you ever been...?
|
Irregular verbs
|
Ex. 1, p. 181
|
Ex. 4, 5, p.
183
|
|
Ex. 1, p. 181
|
|||
61.
|
Мої
враження від подорожі
|
Have you visited the London Eye?
|
Irregular verbs
|
Ex. 1, p. 184
|
Ex. 1, 4, p.
184– 185
|
|
Ex. 1, p. 184
|
||||
62.
|
Тепер
ти можеш… Тематичне оцінювання
|
Revision
|
Revision
|
|
Ex. 2, 7–9,
p. 186, 189
|
Ex. 6, p. 189
|
Ex. 3, 4, 5,
p. 187– 189
|
||||
63.
|
Контроль
навичок письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
64.
|
Плани
на літо
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
65.
|
Контроль навичок аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
66.
|
Моя
пригода
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
67
|
Контроль навичок читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
68
|
Створюємо
комікс
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
69
|
Контроль
навичок говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
70.
|
Узагальнення
вивченого
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар